ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • سکوت سنگین وسخت..

     

     

    دور افتاده ام ! دور از كسي كه دوستش دارم هيچوقت فاصله ها را نميبخشم... 

     

     

     

     

     

     

     



    نظرات شما عزیزان:

    atefeh
    ساعت12:20---18 مهر 1393
    قـانـوטּ { ڪہ نـبـایـכ } بـوכ !

    عـاشـقِـ ڪسـے شـכمـ ؛ ڪـہ نبـایـכ !

    כستـاטּ یـخ زכه امـ ، دستـاטּ تـبـכار اویـے را طـلبـ ڪـرכ ؛ ڪـہ نـبـایـכ !

    כلـمـ بـودטּ آنـے را خـواستـ ؛ ڪـہ نـبـایـכ !

    اشڪـ هـایـمـ بـہ یـاכ ِ ڪسـے سـرازیـر شـכنـכ ؛ ڪـہ نـبـایـכ !

    میـدانـمـ . . . ایـراכ از مـטּ بـوכ ....

    ڪـاش میـشـכ ایـטּ روزهـا ، ڪـمـے مــُرכ
    پاسخ: likeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


    darya
    ساعت14:00---15 مهر 1393
    hich man net nemiyam ke.bekhatere madrese goftammmmm
    پاسخ: فکـــــــــــر کردم جیزی شده که از من دلگیر شدی...


    maral
    ساعت11:27---15 شهريور 1393
    لاااااااااايك.....
    ممنون..


    نازنین
    ساعت13:54---9 شهريور 1393
    لایککککککککککککککککککککککککک
    پاسخ: ممنون..


    darya
    ساعت17:59---31 مرداد 1393
    سلام عزیز دلم
    خبر نداشتم اومدی ببخش
    اون نامزدی هم برا اینکه ی نفرو عصبی بکنم نوشتم
    یکی هی گیر میده
    میگه ازدواجو این حرفا
    برا همین اینو نوشتم دس برداره
    من قبلا عاشق بودم الان نیستممممممممم
    bebin ahangam khobe///
    پاسخ: اهنگت عالیه...


    ترلان
    ساعت13:13---26 مرداد 1393
    کتاب سرنوشت برای هرکسی چیزی نوشت



    نوبت به ماکه رسیدقلم افتاد...



    دیگرهیچ ننوشت!



    خط تیره گذاشت وگفت:



    توباش اسیرسرنوشت...


    شادی جوووووووون
    ساعت21:18---7 مرداد 1393
    سلیووووووووووووم...وبت خوفه
    ملسی سرزدی
    پاسخ: ممنون.


    darya
    ساعت12:24---6 مرداد 1393
    baba man mage baladam chatroom edare konam haaaaaaaaaa ingadram tohin nakon bar mikhore
    پاسخ: سعی میکنم..


    parisa
    ساعت10:42---6 مرداد 1393
    چه سخت بر من گذشت …

    آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .
    پاسخ: خیلی سخته به خدا..............


    darya
    ساعت23:30---5 مرداد 1393
    mamnoon hazfam kardi
    پاسخ: دریا من نکردم.. اگه کرده بودم همیشگی میکردم..افتـــــــــــــــــــــــــــــــاد


    darya
    ساعت23:30---5 مرداد 1393
    mamnoon hazfam kardi
    پاسخ: ولمون کن..


    maral
    ساعت16:22---5 مرداد 1393
    ایول داری..لایک..
    راستی آپم بیا نظرتو بگو..
    پاسخ: چشم..


    نازنین
    ساعت19:51---3 مرداد 1393
    سلام هادی چرا چت روم باز نمیشه؟؟؟
    پاسخ: دارم سرور هارو قوی میکنم.


    ترلان
    ساعت8:51---31 تير 1393
    خدایا، به روزگارت بگو ترک تحصیل کردم ... دیگر امتحانم نکند...!!!
    پاسخ: اره به خدا..


    نازنین
    ساعت15:46---28 تير 1393
    تمام خستگی هایت را یکجا میخرم.....
    تو فقط قول بده صدای خنده هایت را به کسی نفروشی...!
    پاسخ: likeeeeeeeeeeeeeeeeee


    ترلان
    ساعت21:34---25 تير 1393
    فکر می کردم تنهایی یعنی
    من
    سکوت
    پنجره های خاک گرفته
    اتاق خالی از تو
    نمیدانستم سنگینی اش بیشتر می شود در ازدحام آدم ها
    پاسخ: عالیه....


    نازنین
    ساعت15:36---25 تير 1393
    بیزارم از زبانم....وقتی که از ترس غرورم حرف دلم را نمیزند...!
    پاسخ: لایک..


    اشکناز
    ساعت10:49---25 تير 1393
    اخ الهی اشکناز بمیره واسشون.ایی خدا دراینده یه پول قلبمه گیرم بیاد بشون کمک کنم
    پاسخ: خدا نکنه ابچ چونم.


    نسیم
    ساعت0:49---25 تير 1393
    یه خیابون هایی رو نمیشه تک و تنها ، پیاده رفت
    یه سری لباسارو دیگه نمیشه پوشید
    یه سری غذاها دیگه از گلوت پایین نمیرن
    خاطرات امونت نمیدن
    امان از این خاطرات !!!
    پاسخ: اره به خدا..


    ღ ƒα♱εмεħ ღ
    ساعت21:39---24 تير 1393

    ^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
    ^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
    ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
    ^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
    ^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
    ^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
    ^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
    ^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
    ^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
    ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
    ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
    ^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
    ^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
    ^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
    ^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
    ^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
    ^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
    ^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
    ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
    ^^^^^^#########################^^^^^^^^
    پاسخ: مممموهننو


    ღ ƒα♱εмεħ ღ
    ساعت21:39---24 تير 1393
    داداش خیلی قشنگ بود

    پاسخ: ممنون ابجی


    maral
    ساعت21:31---24 تير 1393
    مرسی واقعا وبتون عالیه خوشم اومد....
    با افتخار لینکی خوش حال میشم با عنوان بوسه های عاشقی لینکم کنی مرسی
    پاسخ: ممنون. وب شما هم عالی بود... با افتخار لینک شدید..


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    برچسب‌ها: سکوت کن

    تاريخ : سه شنبه 10 تير 1388 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه